Gulcinbbrc herkese selam kızlar 10 haftalık hamileyim çok kötü grip oldum asla nefes alamıyorum dün gece uyuyamadım dayanamayıp burun spreyi kullandım bir sefer otrivin sizce bebeğe bir zararı olur mu aranız da kullanan var mı
Cglnrskmk Gulcinbbrc doktoruna sor bence canım ilaç kullanmadan önce. Benim ilk haftalarda burun tıkanıklığım vardı o zaman kokulardan tiksinmiyordum gece odaya soğana karanfil batırarak koydum faydasını gördüm. Sonradan boş tuzlu suyla temizledim hep. 20.haftadan sonra tekrar başladı kuruyor burnum tekrardan soğanı deneyeceğim
Gulcinbbrc Liyaaaaam bir kere kullandım ben sonra korktum kullanmadım doktoruma söyledim bişey olmaz dedi
Gulcinbbrc Cglnrskmk soğan karanfili sonradan gördüm birdaha olursa öyle yapıcam bende bir kere kullandım zaten
Btl-Als Gulcinbbrc Kızlar bende çok hastaym npcam bilmiyorum kaynanama geldim artk bugün 12 haftalgm sözde ikili taramaya gidecektik olmadı ateşim vardı ne iyi gelir doğal bal yedim portakal yedim parol içtim bol su da içtim başka öneriniz var mı
Cglnrskmk Btl-Als bir de hamilelik öncesi grip olacağım zaman günde iki kez bala karabiber tarçın ve limon sıkıp yerdim bir kaşık. Tabi alerjik bir durumun yoksa deneyebilirsin
Gulcinbbrc Btl-Als resverol plus 1×1 doğal bir ilaçmış doktorum önerdi grip zamanlarında yada halsiz bitkin hissettiğin zamanlarda içebilirsin dedi araştırabilirsin sende belki iyi gelir bebeğe hiçbir zararı yokmuş tamamen doğal dedi
Svdaylmzz Cold mix damla aldım ben yastığa damlatıyosunuz çok güzel açıyo. Bunu bebeklere ve çocuklara da kullandıkları için zararsız. Otrivine benim kbb doktorum düşük riski yaratıyo demişti