Aysnctl Hanımlar.Merhaba. Dün tetanoz aşısı yapıldı. Dün az bi ağrım vardı kolumda fakat bugün daha fazla arttı ağrısı. Kolumu oynatamıyorum resmen. Bide halsizlik baş ağrisi yaparmı. Bunu en kısa sürede atlatmam için napabilirim. 😔
Sydgrdl Aysnctl valla canim 3 gün çektiriyor o aşı ya kolunun ağrıması normal ateşte yapabilir kanamada yapabilir bana öyle demislerdi çok sukur bend e ağrı dışında bisey olmamıştı ama çok endişelenirsen bi sağlık ocağına gidip konuş icin rahatlasin
ikizannesiFilizkaradogan Aysnctl aynı durumdayız canım 3gün önce yapıldı hala kolum taş gibi sanki 😫 ne yapacam bilmiyorum dr sola yat diyo sol kolum oldugu için yatamıyorum cok rahatsız oldum 😔😪😥
Birannecik Aysnctl bna da oldu soğuk kompress yapınca gecıyo. İlki 27. De 2. Tetonoz asımı 31. Haftamda yaptırıcam. Bn gec kaydoldum saglık ocagına. Hemen cagırdılar ama bn endişelendim gec mi kaldık diye. dr sorun yok 34 u gecmedıgın surece saglık ocagında yaptır tabı dedı.
Busrabnrby Sydgrdl canim bu tatonoz asilarini hastanedemi yapiyolar aile sagligi merkezlerindemi biz 16 haftaligiz hala asi gibi bisey olmadi
Babymam Busrabnrby ben şuanda 18 haftalıgım sağlık ocagından arayıp ocak 29 da aşı için gitmemi söylediler herhalde doktordan doktora değişiyor çagırma haftaları
Esrasel Busrabnrby sağlık ocağında yapıyorlar cnm benimle ilgilenen ebe 20. Haftadan sonra yapılıyo 30. haftaya kadar yapılabilir demişti. ilk dozu 24. Haftamda yaptırdım ikinci dozu 28. Haftamda yaptırdım kendileri gün veriyor zaten
Sydgrdl Busrabnrby sağlık ocağında yapıyorlar canım 22. Haftada falan ilk dozu yapılıyor 1 ay sonra ikinci dozu yapılıyor sağlık ocağına hamile olduğunu bildirdin dimi onlar takip edecek sana şu gün gel dicekler aşı icin arada çağırıp gebelik izlenimi yapacaklar
Aysnctl ikizannesiFilizkaradogan sol koluma yapildi benimde bide ustune yatmisim gece yanlislikla cok fena şuanda 😔
Busrabnrby Sydgrdl yok canm ya benim ole biseyden haberim yoktu kimse solemedi bana yeni ogrendim bende pazartesi gitcem
BurcuOmurcaDogan Aysnctl bende carsamba gibi oldum asi o gun iyiydim lakin dun aksamdan beri mahvoldum gece uyuyamiyorum agrisindan uzerine yatamiyorum kolumla bi is yapamiyorum ama hemsire agir bi igne oldugunu ve bir kac gun agriyacagini soylemisti cekicez artik napalim ben bu kadar agriyacagini hic dusunmemistim acikcasi mahvetti beni
BurcuEsiklii Aysnctl bende gecen hafta oldum canim sağlık ocağında doktor dedi ateş falan olabilir buz koy çok agrirsa falan diye benim şükür bi şikayetim olmadi yapildigi gün biraz agri ve kolumda kasinma oldu sonraki gunlerde kolumu zorlamadigim taktirde bi agri hissetmedim şükür 😊
Esraabrklu 3 gün boyunca ağrı oluyor evet.1.dozu ben 23.haftada 2.dozu da 1 ay arayla yaptık sağlık ocağında.Bide bana doğumdan sonra bi tane daha var dedi yapmazsan da sorun değil dedi.Onu yapmam bence.