Morprenses Yagmur-08 benim doktor limonlu çaya bile az iç diyor ve hiçbir bitki çayını önermedi. Abartılı bi tedbir gibi ama normalde pimpirikli değildir sen sadece kendi doktoruna sor
oztrk14 Yagmur-08 bende hastayım diye içtim 1 bardak sadece sonra burda arkadaşın biri nane zararlı yazmış internetten baktım bende rahim kaslarının gevşemesine sebep oluyormuş öyle okuyunca korktum bi daha içmedim sen gene de doktora sor canım
Canselcuk Tabiki de iyi gelir limon zaten vitamin olduğu için bebişinde yararına olur. Ihlamur ve adaçayı yasak diye biliyorum. Yine de doktoruna danış istersen ☺️
askinsy Yagmur-08 Bence içme canım çok önerilmiyo bitki çayları ne olur ne olmaz ballı süt iç onun yerine
tazebiranne_hg04 Yagmur-08 nane iyi değil rahim ağzını yumuşatıyor ve düşüğe sebep oluyor diye biliyorum
Deletedmom5545 Yagmur-08 ben nane limon ve portakalı beraber kaynatıp içiyorum Hem tadı çok güzel oluyor hemde hemen etki ediyor