O bulantı ilaçları beni kusturmuyordu ama süründürüyordu kafamı kaldırıp etrafa bakamıodum 17. Haftaya kadar böyle sürdü sürekli ağlardım sonra azaldı bulantılarım işe başlamak zorunda kaldım o dönemde servisten inip kusardım 😅 şu an 33 üncü haftadayız hala et yiyemiyorm ve her sabah kusuyorum kalkınca . maalesef bazıları çok rahat geçiriyor bazıları zor şu andada aşırı mide yanması bel ağrısı var bende her aşamada bişey çıkıyor sabırlı olmak lazım geçici süreç de kendini rahatlat .