Fatma27 Biz 5 yılın sonunda bebeğimizin haberini aldık.Tüp bebekle nasip etti rabbim onu bize.ilk önce gebelik var mı yok mu öğrenmek için kan tahlili vermemize 1 gün vardı.Onu anlatayım.Icimde bir endişe ,korku, heyecan karışık duygular içindeydim gün boyunca😔Akşam olunca bir iç daralması, kalp sıkışması oldu nefes alamıyorum.Eşime dedim ben iyi değilim.Klasik erkek yaklaşımı abartma bu kadar Allah nasip ederse olur zaten dedi.Daha çok kötü oldum.En iyisi abdest alıp namaz kılıp dua etmek dedim.2 rekat namaz kıldım ama zor kıldım.Sonra öyle içten dua ettim ki anlatamam.Ama nasıl ağlıyorum seccadenin başında😭Allahım onu bize hayırlı kıl nasip et.Artık benim de yüzüm gülsün dedim.Hayatımda ilk defa bu kadar içten, bu kadar samimi dua ettim.Rabbim sesimi duydu ve onu bize nasip etti.😍Hamd olsun🤲Şimdi 18+3 olduk çok şükür 😊Kalp atışını duymaya gittiğimizde işe doktorun gözünün içine öyle bir bakıyorum ki deler geçer yani O derece😂Ağzından çıkacak tek kelimeyi bekliyorum.Hocam bişey mi var dedim yok sakin ol dedi😁sakin olmak ne mümkün.Sonra o sesi duydum ya öyle bir ağladım ki çok şükrettim 😭Rabbim dileyen herkese nasip etsin😇Uzun oldu hakkınızı helal edin🤗