Nesliihang benimki de 0 çıktı gebeliğimi öğrendiğimde yaptıgım tahlillerde çıktı. Endokrine gittim ilaç başlamadı tamamen beta hcg ile alakalı gebelik hipertiroidi tanısı kondu bazı testler sonrası korkma gelişme geriliği olmaz dedi. Her 15 günde bir kan verip takip ettiriyorum hatta bebiş 1 hafta önden gidiyor gelişimi gayet iyi korkma içini ferah tut ilk bende korkmuştum ama ilaçsız takip oluyorum