Dilantrkmn Arkadaşlar merhaba ben bugün raporumu aldım ama muhasebeye resmini göndersem yeterli oluyor mu yoksa kağıdı direk iş yerine mi götüreyim
Elika0 Dilantrkmn benden kağıdın orjinalini de istemişlerdi canım muhasebecine sor istersen ne olur ne olmaz