Merhaba arkadaşlar dişimde iltihap oluştu yine kalan 5 tane augmentini de kullanabilirsin dedi doktorum. Bende yarın tetenoz aşısı olacaktım. Aşıyı 1-2 hafta erteleyin dedi. Şuanda zaten 25+2 yim 2 hafta ertelesem aşıyı 27 olacam çok geç olmaz mı tetenoz için? Zamanı geçer mi aşının ? Akıl verebilir misiniz 🤔