Yeni ayrıntılı ultrason dan çıktım şehir hastanesnde yaptırdım Perinatoloji doktorunuydu Rahim ağzı bana kısa geldi dedi vajinal ultrason istedi yaptırmak istemedim. Özele gideceğim. Sizce normal kadın doğum doktoruna gitsem anlar mı? Alttan istese de baktırırım. Yada tekrar özelde ayrıntılı ultrason mu yaptırsam. O kadar para vermeye gerek var mı? Adet tarihine göre 22+2 haftalığım ama dr 24 haftalık dedi. Kafam karıştı napsam bilmiyorm bian önce önlemini almam lazım.