miranbeyinmothersi Siracinannesi Siracinannesi Çevremde miran ismini YİĞİT MİRAN VE MİRAN ALİ OLARAKTA KULLANANA VAR. Eşim bekarken yeğenine bu ismi koymuş koymasaydı bebeğimin adı yiğit Azem olurdu. Fikir olsun canım
Siracinannesi miranbeyinmothersi yiğit çok var koymam 😅 Ali de bnim babamın ismi Ali koysam kayınpederim alınır o yüzden onu da koymam 😂
Siracinannesi Birgul Kiz olursa sen koy erkek olursa beraber demişti 😂 ikinci oğluşum da geliyor yine bı isim kaosu daha 😂😂
Budiss_Moms Siracinannesi ayy ilk defa Siraç ismi koyan birine denk geldim. 🥰 Ben çok beğeniyorum eşim istemiyor. Sizin oğlunuz nasıl uslu mu yaramaz mı
Siracinannesi Budiss_Moms valaha çok akıllı ama öyle aşırı bı yaramazlıgı hiç olmadı normal bir çocuk yerine göre şımarık yerine göre uslu 😂 🥰