2-tupbebek 7+3 bu sabah kanamam oldu kalp sesi icin doktora gidecektim bugün aradım doktorumu kanamam var diye gelince bakarız dedi. Sizde böyle sıkıntı oldu mu? Yada çevrenizde duydunuz mu? Bebeğimi kaybederim diye çok korkuyorum 😢
Ayse476 2-tupbebek benim 5. Haftada oldu canım kesenin etrafında kanama alanı vardı 1 hafta falan kahverengi leke şeklinde gelmeye devam etti. Progestan ilaç ve iğne kullandım. Doktor bunları yazmazsa mutlaka doktordan iste. İçini ferah tut Allahın izniyle bir şey olmaz inşallah
Sibelblby 2-tupbebek böyle şeyler olabiliyor hemen endişelenmeyin risk vardır fitil verir o kanamanızı durdurur düzene geçer sonrasında siz sakin olun inşallah bisey olmicak
Bukiiiiiiii 2-tupbebek Canim benim hemen endişe etme kalp atışını dinlemeye gideceğim gun benimde olmuştu korkma sakin kalp atışını da dinledik cok şükür doktorum progestan vermisti 3 gubde kesildi sebin de oyle olucak insallah endise etme stres yapma🙏❤
Bebetoveannesi Ayse476 bende 5+4 deyim dün biraz geldi doktora gittik içerde kanama yok dedi progestan verdi çok ama çok tedirginim canım sende başka sıkıntı oldu mu suan ne kadarlık bebeğin
2-tupbebek Bebetoveannesi Matmazell34 Bukiiiiiiii Ayse476 Sibelblby Maalesef bebeğin kalp seslerini duyamadık 😢 gelişimi tam vaktindeymis aslında 7+3 haftalık gebeliğim vardı öyle de görünüyor ama kalp atımı yok yeni durmuş anlasilan. Doktorum genetik bir problem olduğunda vücut atar sakat doğumlar olmasın diye dedi. Şuan kürtaj için yatış yaptım çok üzgünüm. İki ay sonra tekrar tüp bebek denemesi yapacağız diye planladık artık onda sağlıkla geçer umarım 🙏🏻
EAY Ayse476 aynı anlattığınız şekilde benim de başıma geldi şu an siz ne kadarlık sınız 6+2 olduk hala kanama alanı varmış kese etrafında
Ayse476 Bebetoveannesi bel ağrısı çok vardı ilk 3 ay çok zor geçti dikkat et fazla yorma kendini hep yattım ben şimdi iyiyiz çok şükür
Hayalim1234 Bebetoveannesi bugün aynisi bende de oldu bende 5 haftalik gebeyim kistin var ondan kaynaklanabilir dedi progestan fitil ve iğne verdi
Sibelblby 2-tupbebek çok üzüldüm gerçekten Allah yardımcın olsun inşallah bidakine sorun yaşamazsın Buda mı tüp bebekti
Bebetoveannesi 2-tupbebek canım çok çok çok geçmiş olsun dilerim en yakın zaman da sağlıkla al bebeğini kucağına 🙏
badeninannesiii 2-tupbebek bekleseydiniz daha , kürtaj olmadıysanız bekleyin çok erken daha 9. Haftada duyan var
badeninannesiii 2-tupbebek bekleseydiniz daha , kürtaj olmadıysanız bekleyin çok erken daha 9. Haftada duyan var
2-tupbebek Sibelblby evet canm tüp bebekti . 3.5 buçuk yasinda bi oğlum var o da tüp bebekti onda tek seferde sıkıntısız gebelik geçirmiştim. Bunda böyle olunca üzüldüm haliyle . Artık sağlık olsun diyorum herşeyde bir hayır vardır.
Bebetoveannesi Hayalim1234 yaaa hangi kist bende normalde polistik overde var ama ilk gebeliğimde olmamıştı hiç aşırı panik oldum içerde kanama alanı yoktu progestan hap verdi 😢
Bussell 2-tupbebek canım daha önce kalp atışını duymuş muydunuz? Acele etmeseydin keşke benim 7. Haftada bebeğim görünmüyordu bile 9. Haftada duydum kalp atışını