Cotanakk 5-6 saatlik bir yolculuk yapacağım acaba sıkıntı yaşar mıyım? Bu dönemde seyahat eden var mı aramızda?
2bebe1gebe Cotanakk doktoruna sor ben daha 20 haftalara bile yeni giriyorken yolculuk yapmıştım doktorum aşırı kızmıştı tabi sıkıntımda vardı ama şuan siz neredeyse gsbelik sonundasınız doktoronuza danışöadan çıkmayın bence
Nils Cotanakk 36+6 yok suan yola çıktım gidiyorum normalde arabayı da kendim kullanırım ama artık suan ayaklarımı uzattım gidiyorum bişe olmaz Allah’ın izniyle