Fgjkbhll Hanımlar şeker yüklemesi yaptrmadım ama gebelik şekerim çıktı bununla ilgili herhangi Bi sorun yaşayan oldumu bebegin de veya kendinde çok tedirgin oldum şuan 35+5 haftalığım ilk gebeliğim.
Nazlimom Fgjkbhll insülin vuruyorum bebeğin kilosu haftasıyla uyumlu bi sıkıntı yok cok sükür diyet yapıorum
Ceren_01 Fgjkbhll zaten çok az kalmış canım karbonhidrat ve şekerli şeyler tüketme sağ Salim kucağına alırsın insallah 🤲
Fgjkbhll Anneoluyorummmm evet dün kan verdim doktorum şeker yüklenmesini tercihe bıraktı bende yaptırmamıştım yinede Bi şekerine bakalım dedi ve gebelik şekerim çıktı 🤦♀️
Fgjkbhll Nazlimom Sağ salim alalım inşallah kucaklarımıza bende de bir sorun olmadı bu güne kadar ama sağlık ocagında yaptırdım hemşire aradı diyete başlaman lazım Bi elma bile yememen gerekiyor dedi ben şok 🤦♀️
Anneoluyorummmm @Fgjkbhll zaten az kalmıs ne bu zamana kadar yemişsindir herşeyi :D şimdi az sık dişini bişi kalmamış doğuma dikkat et yeter bişicik olmaz
Fgjkbhll Anneoluyorummmm ay inşallah ya teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Evet bu zamana kadar bişiy olmadı allahtan ama acıktığım zaman elim ayağım çok titriyor demekki bundanmış 🤔