Trkcnfnd71 2 bucuk aylık bebiş annesiyim, doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum. Arada diğer bezleri de geçişli olarak denedik. Yenidoğan döneminde haftada en az 70 bez kullanıyorsun. Yani 210 adet aylık fırsat paketi bize hem acemiliğimizden hemde bebişimiz çok kaka yaptığından 20 gün yetmedi bile. Yaklaşık 1 buçuk ay (kiloya göre) 1 numara kullandım. Son haftalarda lastik izi çıkınca 2 ye atladık. Şu anda 2 numara kullanıyorum ama son paketimiz 3 e geçeceğiz. Prima da çok kampanya olmuyor, buldukça büyük numaralardan stok yapmak en iyisi. Alerji yaptığını 3 günde anlarsınız. Ama zaten saatte bez değişeceğinden ve pişik önleyici kullanacağınızdan pek bi fark olmayacaktır başta. Siz içinize sinen bezi alın bebek zaten alışıyor