571632BB Ayakta fazla kalamıyorum belimin ortasına adet sancısı gibi bir sancı saplanıyor oturmassam dahada şiddetleniyo otura kalka iş yapıyorum özellikle de yemek yaparken sizde nasıl durumlar ayakta kalınca sancı oluyor mu sizede
Meleklerim34 571632BB benim de ikinci Hamileliğim 31.ci haftada anlattığınız gibi ağrılarla hastaneye gitmiştim ve sancı çıktı nst de bide rahim ağzında kısalma bu yüzden bikaç gün ilaç iğne vs tedavi gördüm dikkat edin hafife almayın
dugmeannesi 571632BB 34. Haftamdayim sizin haftanizdayken bendede vardı belim kitleniyordu resmen doktorumla görüştüğünü 15-20 dakka dan fazla ayakta kalmamam gerektiğini söylemişti dinlene dinlene yapmam gerektiğini söylemişti . 15 -20 dakka da ocağa yemek koymaya çalışıp dinlenip bida kalkiyordum 😁
blueberyy00 571632BB aynıyım hatta birkaç gündür aynı ağrı vajinamda da oluyor kassiktan daha altlarda hemen gidip uzanıyorum
Minnakkurabiyeveannesi27 571632BB aynı şekilde kuzum ayakta olunca inanki kuyruk sokumu kısmı kopuyor zannediyorum bir yemek yapmak bulaşık yıkamak işkence oldu artık gel ev temizlediğim gün ayaklarım tutmuyor resmen 🤕
571632BB dugmeannesi diğer türlü olmuyor zaten sancı ayakta durdukça artıyor bugün evi aüpürürken doğurcam sandım 😂😩🤦🏻
571632BB Minnakkurabiyeveannesi27 gerçekten öyle bian önce doğursam diye bekliyorum şu son 2 ay öyle zorluyoki bazılarını da hiç etkilemez kıskanıyorum öyle olanları 🤣
blueberyy00 571632BB ay umarım ondandır ya ben suyum fazla doktor erken doğum riski var dedi o yüzden en ufak ağrıdan korkar oldum bisy olcak sanıyorum atıyorum kendimi yatağa hemen resmen evi oturduğum yerde küçük baslikla süpürüyorum haftada bir mecbur kaldıkça ayakta kassiklarim baskı oluyor süpürge çekim gücünden yapamıyorum