Orsta seddkilic05 kiz ben 38 de dogum yapmistim 2600 dogdu, seninki mi gerideymis. Bunkiko meselelerine hic kafayi takma bence iyi kilosu. Ayrica bir hafta geri bile olsa normal sayiliyomus. Daha fazlasi gerilik oluo
seddkilic05 Filizz123 istediği gibi değilmiş 😂 dedim hocam ben 1650 gr doğmuşum babası da çok iri değil benden nasıl 4 kilo çocuk çıksın 😂
Filizz123 Bazı doktorları gerçekten anlamıyorum iri olsaa çok fazla klo almış normal doğum zor diyorlar az alsalar gelişmyo diyorlar çok değişikler 😃
Mavidunyamm seddkilic05 Bebekler son aylarda daha çok kilo alırmış bence sizinki de 3500-3800 arası bı tosun olabilir 😍
pelinnur seddkilic05 bende pazartesi kontrole gittim 36.haftadayım 2700 kilosu bebeğin 2 hafta gerilik var dedi ama anlamadım bende
seddkilic05 pelinnur ya amann ne geriliği zayıf bebeğin geriliğimi olur her bebek aynı şekilde mi gelişiyor sanki takma boşsver