Kizlar daha once post acmistim belki hatirlayanlariniz olur 8 ocakda 1 cm ile sancilarla yatisim yapilmisti ciger gelistirici yapildi ve haplarla dogumumu durdurdular bebegim makat geliş suan 36. Haftamdaym sancilarim var ve 2 cm acikligim var pazar gunu acile gittim geri gonderdi 3 saat yuru acilman olsun vs diye ozelde beni takip eden doktoru aradim sezeryan yapcaklarsa acilma beklememeleri gerekiyor diyor oda orda dogum yapmayacagim icin pekde ilgilenmedi bunu dedi sadece simdi hala sancilarm var bebegim nerdeyse hareket etmiyo artk karnimin ici aciyor artk belim cok sanciyor kasiklarmda sancim var hala napcagimi sasirdim iyice ya 😢😢 bi akıl verin bana basina gelen oldumu boyle bisey ankara sehir hastanesine gidiyorum bu arada