deletedmom255
19+4 olduk bugün 👶🏼💛 bebeğimin hareketlerini hissediyorum artık sanırım 😍 özellikle bir şeyler yediğimde tatlı çikolata vb şeyler tükettiğimde karnımın sağ taraflarında pıt pıt hareketler hissediyorum 😍 sizler kaç haftada hissetmeye başladınız nasıl oldu 😇☺️
Melike7676
Ben 17. Ci haftada hissettim hafifce pit pit etti ve artik eminim o olduguna esim elini koyunca masum oluyor 😂
Mutlulugum
16-17 hissetmistim bende .💙🙏🏼
Elos
Ya ben 20+ haftalık oldum. Gurultu şeklinde bişeyler hissediyorum. Bazen gup ediyor sanki tekme mi atmış oluyor acaba, çok garipmiş :))