Benimde normal dogum olursa temmuz ortasi,sezeryan olursa daha erken..Cinsiyetimiz kesinleşmedi o yüzden pek birşey almadım.Muslin örtü, ağız mendili,banyo havlusu,krem renkte battaniye ve zibin aldm.Bebek arabası beşik vs henüz araştırıyorum. Detaylidan sonra almaya başlarım. Sağlıkla gelsin temmuz bebekleri..