gulabay verdim canım sonuçları bekliyorum
Tomrishatun ilk bebeğimde de çok erken anladım onda aşırı tiksinme koku hassasiyeti olmuştu bir anda, ama şu an aşırı bir bel ağrım var kasık ağrım da çok fazla lekelenmem de oldu üzerine dedim hamileyim galiba, benim adete yakın böyle şeylerim olmaz direk adet olurum o yüzden anladım :)