Herkes sezaryen oluyor. Çevremde de öyle. Normal doğum istiyorum ama bu durum beni korkutuyor. Devlet hastanelerinde doktor yerine ebeler giriyormuş doğuma doğru mu ? Durumu iyi olanların sezaryen istemesi normal tabi kötülemek için söylemiyorum ama doğumum yaklaştıkça nedense normal doğum korkutmaya başladı. Bir de devlet hastanesi olacak. Doktor girmiyor diyorlar. Ankara’da doğum yapacağım. Var mı önerdiğiniz bir hastane? Kafamıza göre sancımız geldiğinde gidip doğum yapabiliyor muyuz ?