39+3 teyim doktorum dün için doğum olma ihtimali var demişti. Hala gelen giden yok. Sancım da yok. Belirtim de yok çocuk inadına kıpır kıpır. Sizce bi kontrole gitmeli miyim sancı gelince mi gideyim. 37+6 da gitmiştim en son açılma vs yoktu. Ama boşuna da gitmek istemiyorum malum muayene ücretleri aldı başını gitti