deletedmom734 nuramine kız kardeşim kızıma koymamız için ısrar edip duruyor bencede güzel ama unisex olması beni korkutuyor söylediğim birçok kişi erkek ismi o ya erkekmi istiyodunuz yoksa falan oldular içimden çıktı ama hala hoş geliyor iddialı