Ceylankosova
Merhaba arkadaşlar.
Ben de şu an serklajlı bir anne adayıyım. 23 de 25 mm kısalma ile serklaj oldum. Doktorum ameliyattan sonra haftaya açılma ile gelirmişsin zaten dedi. İnşallah bu sıkıntıyı yaşayan herkese zamanında müdahale edilebilir.
Şu an 30 haftam doldu, ama kaygı strest hep bizimle tabi. Serklaj olduktan sonra evde kısmi hareketler ama genelde dinlenme pozisyonunda olmak, enfeksiyona karşı önlem almak, bol su, iyi beslenme ile inşallah bebişlerimizi kucaklarımıza zamanında ve sağlıkla alırız 🤲🏼
Tabi serklajdan sonra da annenin yaşadığı fizyolojik sıkıntılar bitmiyor; benim vajinada baskı sızı ağrı sıklıkla yaşadığım şeyler mesela. Hop hop ediyor insanın yüreği.
Her birimize Allah kolaylık versin