Melikekader1 Merhabalar 6.haftadayım bugün kontrolüm vardı ama kalp atışını duyamadık sizler ne zaman duydunuz doktorum boş gebelik vs değil korkma dedi 🙏
Denizmrt Melikekader1 bende bu gün gidicem 5+2 korkuyorum inşallah bebeğimi görebilirm kalp atışını belki sonra duyulur bilmiyorum ama bende korkuyorum 🙄
htccsknr Melikekader1 biz 6. Hafta da keseyi ve bebeği çok küçük görmüştük.. 8. Haftada kalp atımını net duymuştuk.. Adet tarihime göre 4 gün geriden geliyordu usg haftası.. Şimdi 19+2 deyiz herşey gayet iyi içini ferah tut..🥰❤️🍓
Melikekader1 Umudayolculuk01 hadi bakalım inşallah bende haftaya ki muayenede duyarız yoksa vajinal ultrasondan bakacağız dedi 🤦🏻♀️
Denizmrt Melikekader1 şükür canm kese gözüktü bebekte oluşmaya başlamş inşallah salı günü tekrar gidicem kalp atışını duyarm 🙏🥰
As7 Ben 7+3 de duyamamıştım sesi.bebek 1 hafta geriden geldiği için.9. Haftanın basında gidicem tekrar