Umutduru Kızlar bugun 4+4 olduk ama bu sabah kalktığımda peceteye silince pembemsi biseyler geldiginu farkettim.Kana benziyor ama tam kan değil bulanık düşük mü yspıyorum sizce cok korkuyorum.
Umudayolculuk01 Umutduru bi doktora görünün bence bende de geldi 4+2 de progestan verdi düşük tehditi dedi inşallah sorun yoktur 🙏
Mom_07 Umutduru kesinlikle doktora git canım benimde ayni hatta doktorun bişey demezse dinlen yeterli dersee sen söyle progestan kullansam nasil olur diye ben demesem benim doktorum vermicekti..iyikide söylemişim kanamam kesildi çok şükür 🙏
Mom_07 Umutduru hiç bı sıkıntı yoktur canım İnşallah. Yatarak gecirmen gerekicek bendende parça düştü tuvalettyken bol bol yatiyorum. Allah’a şükür yok şuan öyle bişey. Asla kötü düşünme.
Umutduru Kızlar maalesef kanamam asiri derecede devam ediyor kan vermistim sonucum 12 cikti persembe günü 72 idi.Yani düşük yapiyorum. 4.kez düşük yapmak gercekten cok zor🙏🏻
Mom_07 Umutduru allahim yardimcin olsun canım sen kendini asla salma lütfen 🙏 Allah’ımin vardır bildiği 🙏🙏