Rumeysayenerkurt 31 haftada başladı kasılmalar. Düzenliydi doktor doğumu başlatacaklar dedi hastanede yattım. İlaçlar iğneler 37 hafta dolana kadar kullandım. Açıklık yoktu ama ilaçlara rağmen kasılmalar düzensiz olarak devam etti. 3 gündür ilaçları almıyorum doktor bıraktırdı. 37+2, yim bende, şuan için gelen giden yok. Doğumu başlatan kasılmaların düzenli olması lazım mesela benim dün gece 3-4 saat sürdü. Bazen 20 dk da bir bazen 10 dk da bir bazen saatte bir bazen 2 saatte bir oluyor. Aralarında bir düzen yok. Gelen su ya da nişanda yok. Sonra geçti uyudum. 6 gün sonra sezaryen olacağım. Bence sende akışına bırak canım, 37 haftan dolmak üzere sıkıntı olmaz artık. Doktor takipli ol bebeğin kalp atışları ve stres durumu için, kendinde kasılmaları takip et dakikalarını. Sağlıkla al kucağına inşallah🙏