SiibeLLa bende de şiddetli öksürük vardı 1 haftadır anca anca geçiyor yapmadığım şey kalmadı ballı ılık süt için, kemik suyu çorba ,pekmezin içine limon karabiber , mandalina portakal yiyin yapabildiğinizi ara ara yapın inşallah işe yarar geçmiş olsun