Eylul2797_ benimde kızım tam 39 da gelmişti bakalım bu be zaman gelecek:) ay evet çok zorlamaya başladı bu haftalar çok baskı oluyo alt tarafa sanki çıkacak sızlıyo her oynamasında. Çok nefes darlığı oluyo bu sefer. Bu zamana kadar rahattım hiç zorluk yaşamadım ama artık son zamanlar zorluyo 😰