Selam kızlar bir kaç kez konu başlığı açmıştım, pcosluyum insülün direncim var, klomen kullandım bu ay ama yumurtalarım gelişmedi, doktor kontrolüne en son adetimin 14.gününde gitmiştim olmamıştı yumurtlama daha sonraki günlerde yumurta akı şeklindeki akıntım geldi, düzenli birlikteliğe devam et ve duphaston kullan dedi doktor olursa bebek tutunsun olmazsa adet olayım diye, pek ümidim yok ama aşırı kasık ve bel ağrısı göğüs şişkinliği süt kıvamında akıntı ve kabızlık var, acaba ilaçların etkisi mi bat 10 şubat kafam karışık doktor yumurtan gelişmemiş dedi ama o akıntı nasıl geldi beni bi aydınlatınnnnn