Aleynasvr Başına gelenler yazabilir mi? Belirtileri neler ? Çok şiddetli sırt ağrım ve nefes darligim var acaba gebelikle alakalı mıdır yoksa corona mı diye korkmaya başladım
Ysmsdn Aleynasvr canım cok gecmıs olsun ben 25 haftalıkken geçirdim aşım felan Yoktu sıddetli agrılarım ara ara oldu birde baş agrısı ateş bunlardı beriltilerim nefes darlığı olmadı bende eğer cok rahatsız ediyorsa acile git
mercimekveannesiiii Eşim pozitifti ben negatif çıkmıştık ama şuan boğzda yanma şiddetli baş ağrısı burun akıntısı var bende de hastaneye de gidemiyoruz varya Allah yardım etsin hepimize 🙏
filizglbdk Boğaz ağrısı ile başlıyor malesef bel ve bacaklarımda aşırı ağrı oldu tat koku en son gitti bende parol hariç bir şey kullanamıyoruz malesef çok geçmiş olsun inşallah corona değildir.
mercimekveannesiiii filizglbdk siz kan sulandırıcı kullandınız mı ya bu konu beni çok tedirgin ediyor
Aleynasvr filizglbdk filizglbdk inşallah değildir. Benimkiler aynı zamanda normal gebelikte de olabilecek şeyler ama koronayla da aynı belirtiler yani bilemedim boğaz ağrım falan yok da
mercimekveannesiiii Ysmsdn Ysmsdn siz kan sulandırıcı kullandınız mı ya bu konu beni çok tedirgin ediyor
Aleynasvr Ysmsdn gideyim en iyisi bugün nedenini bileyim en azından içim rahat etsin. 3 doz aşım da var aslinda
filizglbdk mercimekveannesiiii gerek yok dedi doktor ağır geçirenlere verilir dedi şuan hala karantinadayım cumartesi doktora gideceğim inşallah sorun yoktur.
Ysmsdn mercimekveannesiiii hayır canım doktorum agır gecırenlere veriliyor demişti cok şükür ben ilk 2 gun kötüydüm
Aleynasvr Ysmsdn 19 haftalık. Benim sırt ağrım baya şiddetli uyuyamadım hiç nasıl yatıp nasıl oturacağımı bilemedim gece. Nefes darlığı da eklenince korktum
mercimekveannesiiii filizglbdk bende karantinadayım bitsin direk hastanede alıcam soluğu 🙏 rabbim şifa versin inşallah