Rabia344 ben böyle minik minik batma şeklinde şeyler hissetmeye başladım tam 14+1de. Şimdi 16.haftadayım gittikçe daha fazla hissediyorum ve titreşim gibi geliyor. Tam hareket diyemiyorum nedense😊 ben ikizlere hamileyim onunla bir ilgisi de olabilir. Herkesin süreci çok farklı, hissetmişsiniz siz de bence🥰