2105_iyiki Kızlar 3 ay arayla bu ikinci kez orta kulak iltihabı geçirişim augmentin 1000 mg kullanmştm bugün yine yazdılar doktoruma yazdm henüz dönüş yapmadı bu şeklde kullanan varmı bebege zarar vermesinden korkuyorum
Totomoto 2105_iyiki bebeğe zarar vermiyor dedi doktor Enfeksiyon daha cok zararlı dedi Ben yeni bitirdim o ilacı Enfeksiyonda geçti cok şükür🤲
Afynl_03 2105_iyiki bende diş ağrısından öleceğim vakit doktorum vermişti B grubu antibiyotik olduğu için bebeğe zarar vermiyo
Morprenses 2105_iyiki ben geçen hafta dişim için kullandım doktorum hiçbişey olmaz kullan demişti (36.hafta)