Bende birkaç gündür soğuk algınlığından dolayı aynı sıkıntıyı çekiyorum canım. Bi kapta Sıcak suya vikis biraz nane ve birkaç dilim limon atıp, başımı havluyla kapatıp 10 dk burnuma çektim çok iyi geliyor. Sonra tuzlu su çekmek de açıyor canım çok geçmiş olsun 🌸