Günaydın hanımlar ben ikiz hamileyim 29+4 bebek hareketleriyle ilgili bi sorum olucak tı benim sağdaki bebeğim çok kıpır kıpırken diğerini hiç hissetmiyorum doktorlar sağdaki bebeğimin onu sıkıştırdığını söylüyolar endişlenmem gerekirmi soldaki bebeğim içün hareketleri tek tük geliyo daha 4 gün önce bakıldı iyidiler