Annecikkkkkk Konya Akademi hastahanesinde Alanur Güven var samimi, mahremiyete önem veriyor. Muayene 235 TL gibi. Normal doğumu destekleyen doktorlardan. Şahsen Aysel hanım duyduğum kadarıyla sezeryana anneleri çok çabuk yönlendiriyor.
Yigit-and-mother Annecikkkkkk bende normal dogum isteyen annelerdenim kesinlikle sezeryan karşıyım iyi oldu o zaman bıraktığım teşekkür ederim canım
Uygar_kubra Annecikkkkkk oda ücteri refakatçi ücreti ayrı alınıyor galiba dimi farabi hastanesinde o şekilde dogum 4500 artı yatak ve refakatçi ucreti aliniyor
Uygar_kubra Annecikkkkkk anladım bilgi almak icin aradım ama pazartesi aramam lazımmış hepsi içindeyse daha uygun bende dogum icin tercih edebilirim🙏🏻
Annecikkkkkk Uygar_kubra ben ilk doğumumu orada yaptım ayrı bir ücret olayı olmadı o zaman 2.250 liraydı özel odaydı. 300-400 lira fark ediyordur galiba birde pazarlık yapanlarda oluyor diye duydum
dondurmalibebegim Hanımlar profilime girip açtığım 2 doğum postumu okuyup konyada gittiğim Medicana Nil okur doktor hakkında bilgi edinin lütfen. Başıma gelen kimsenin başına gelmesin diye çabalıyorum. Elimden bu kadarı geliyor.