dilanayyildiz Kızlar merhaba 31 haftalık gebeyim bayadır sinoz çatlak kremi kullandım ama çok minik beyaz çatlak gibi izler var göbeğimde eminim ki ilerleyen haftalarda çatlayacak sizler ne kullandınız çatladı mı hemen sinozu değiştirsem tavsiyeleriniz nedir 🙏🏻
Bebiscann dilanayyildiz canım bu durum genetik, ben herşeyi kullandım göbeğimde çok az şişti ilk çocukta, ama yinede çatladı
Lulikli dilanayyildiz 3. Aydan 8. Aya kadar bio oil kullandım yeni bitti bio oil. 6.5-7. Aydan beri de saf vazelinle destekliyorum
Kendineanne dilanayyildiz bebe yağı kullanın önemli olan nemli tutmak napalm bu işin de cilvesi bu çatlaklar
Esmavoles dilanayyildiz genetik bi durum ne kullanirsan kullan catlicagin varsa catlarsin ama catlaklarin kirmizi ise yine bir sansin var zeytinyagda sursen onler ama dger turlu dunyanin en pahali kreminide sursen fayda yok para tuzegindan baska birsey degil