Grayworldinsideme Gebeliğimi bilmeden annemi emar, röntgen tomografi aklıma ne gelirse yani, tüm odalara götürdüm, ama hiçbirinde çekilirken odada durmadım. Ama.emar odasında cihaz filan açıktı girdigim de. Olaydan beş gün sonra gebeliği öğrendim bende çok korktum ama doktorum bir sıkıntı olmaz dedi olmadı da çok şükür 🤗 Şimdi hastaneden geldim 9+3üz ve kalbimizin sesini artık daha gür duyuyoruz 🥰 Sende korkma içini ferah tut Allah’ın izniyle hicbisey olmaz canım