BUSRAMSAMETM bana da hap seinde verildi ne kadar kullanacagimi bende bilmiyorum ikinci kutu da bitmek üzere. Ben ilk gebelogimde 6. Aya kadar kullanmıştım rahimi darlastirdigi için doğumun biraz zor olmuştu 10 şubatta doktoruma sorucam sizde doktora danışın bence kişiye göre veriliyor bu ilaç