Merhaba arkadaşlar 14 haftalık hamileyim.Doktorum ikidir cinsiyetı ıcın erkek demşti dun kontrole gttgımde tekrar bakarmısınız dedım karından ultrasonla goremedİ . merak ettiğim için Dr vajinalden net görebiliriz dedi.Baya baktıktan snra Klitorisini gördüm kız dedı sizce kesinmidir.Tereddütte kaldım🥰Yardımcı olursanız çok sevinirim