Merhaba hanımlar. 19 haftalık hamileyim. Yazın idrar yolu iltihabı yaşadım ilaçla geçmişti. Şimdi yine başlayacak gibi sanki. Arada bir yanma oluyo ( birkaç güne bir )genelde sabah lavaboya çıkınca oluyor. İlerlemeden evde doğal yöntemlerle atkatabilir miyim acaba? Yada doktora gideyim mi? Yazın ürolojiye gitmiştim yine ona mı gideyim yoksa kadın doğum doktoruma mı soyleyeyim?