Eslem_1 bebek yerleşirken olabilir dedi bana. Benim bir kez lekelenme şeklinde oldu. Sonra beyaz akıntının içinde kıl gibi kan gördüm bikaç kez. Hatta buraya da yazdım hiç cevap alamadım. Doktora sordum gidince baktı o da. Evet küçül küçük kanama alanların var ama önemsiz dedi. Neden oluyo dedim Bebek yerleşirken olabilir dedi. Ben de üç litre su içiyorum susuzluktan olacağını sanmam ama benim küçük kızım da var kendimi yorduğum için de olabilir belki bilemiyorum umarım büyüyüp kanamaya dönmez