Kizlar 31 haftaligm 3 doz asiliyim sinovac nefes darligi yasiyorum bazen nefesim yetmiyor sanki hamilelikte olur diyorlar baska bir belirti yok diede test yapilmadim siz ne dusunuyorsunuz sinovac koruyuculugu hakkinda 3 doz olup ygun bakima felan giren varmidir ayni zamanda kalp rahatsizligim var sardi bir korku:(