Fatmamut Merhabalar bugün en sonunda karar verip aşı olmaya karar verdim 28 hafta olduk gebelik öncesi 2 doz biontech olmuştum bugün hatırlatma olacağım . Gebelikte aşı olan var mı ?
Tugcely Fatmamut bende 28 de geçen hafta biontech oldum şükür bi yan etki yaşamadım ben hamilelik öncesi 2 doz sinovac olmuştum
Halime0638 Fatmamut 32 de ilk biontech 36 da 2.biontech oldum bana yan etkisi oldu ama bebeğimde bir sorun olmadı şükür
Arya22 Fatmamut Hamilelikten önce 2 doz sinovac olmuştum, hamilelikte 26. Ve 30. Haftalarımda biontech oldum 2 doz. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadım.
Cnsgkc Benim de 3 sinovac aşım var hamilelik öncesi olmuştum. Son doz ağustosta yapıldı 4. Doz biontech öneriyor doktorum 23. Haftadayım sanırım olacağım ama yan etkiden de korkuyorum
Fatmamut Cnsgkc ben 3. Doz bugün biontech oldum yine kol ağrısı dışında bi şikayetim yok çok şükür ama hala insanlarin söylemleri beni dusunduruyor bebeğe bişey olmasın tek temennim