Rabia55_ Kızlar uyurken çamaşırım ve pijamam su oldu ama sanki altina kaçırmışım gibi azdi beyazda akıntı oluyor sonra değiştim üstümü yine oldu 37 haftayim doğum başladı demek mi ne zaman doktora gitmek gerekir başına gelen var mi 🙁
Kulkedisi1 Rabia55_ doktoruna haber ver istersen bi baksin su bazen yavaş yavaş akıntı şeklinde de gelir
Papatyam63 Rabia55_ benimde suyla katı yapışkan gibi akıntım geliyor bebeğin suyuda az napicam hastaneye gitem lazım acaba sumu gidiyor çünkü iç camasirim hep ıslanıyor
Papatyam63 Rabia55_ ben daha 32+4 günlük oldu acaba doktora gitmem lazım mi hani şu giderse bı sorun olur mu