ggkca Hele bi gelinde sayımızı bilelim, birbirimizi teselli edelim, belirtileriniz var mı? Eminim hepimizin denemediği şey kalmadı!
ilkbaharr ggkca 41+2 olduk canım bir de kız çocuğu erken doğar derler. Hafif ağrılar dışında hiç belirti yok inşallah suniye gerek kalmadan afiyetle doğar yavrularımız