asellmom Hanımlar bunu bazen kullandığımda sabah Bi kalkıyorum iç çamaşırım ıslak geri aktığında su gibi akmış bazen korkuyorum suyum sızıntı gibimi geliyor diye doğuma az kaldı çünkü. Sizdede böyle oluyormu?
Melisakrtl asellmom bende kullandim akinti bendede oluyodu onemli bisey degil haptan kaynaklaniyo ama yinede doktora gorun
Merveilktan89 asellmom aynııs bende oluyor cnm doktora sorma hoc gerek yok yok gumde uc kere fıtıl alıyorum yatarak cok bekliyorum yine ister istemez küloduma cıkıyor fazlalalıgı
Usenmezz99 asellmom hyr hyr endile etmeyin bende kullandım normal demiştş doktorum gecw yatarken alman vajinadan daha iyi dedi ama sonradan ben ağızdan almaya başladım bu belirtiler daha az olmaya başladı sizde öyle deneyin isterseniz tabi doktorunuza danışıp
asellmom babynil ilaç erimiş şekilde akıyor canım sadece sabah kalktığımda görüyorum gün içinde görmüyorum ilaç kalıntısını
asellmom Merveilktan89 fazlalığı çıkması sorun değilde aynı anda iç çamaşırı ıslak olunca merak ettim
asellmom Usenmezz99 maalesef rahim ağzı kısalığım olduğu için fitil olarak kullanmam lazım sağolun yinede 🤲 sanırım normal
Gzmlerce asellmom bende serklajliyim ve gunde 3 defa fitil olarak kullaniyorum ortasi akinti etrafi islak sekilde benimdr akintilarim Oluyor normalmis
minik4550 asellmom ben bazen sabah bazen gün içinde görüyorum biraz daha derine itersen ilacı daha az yaşamış olursun bu sorunu
Pheebs Ben de kullanıyorum akinti normal diye biliyorum bende de oluyor ilacın da bir kısmını geri atıyor vücut.
papatya56 Gzmlerce Canım bende serklajlıyım bir haftadır fitil olarak kullanıyorum afedersın fitili çok ileri itiyor musun ben fitili çok ileri itemiyorum dikişe zarar veririm diye korkuyorum
Gzmlerce papatya56 hayir bende oyleyeim ucunda birakiyordum ama dikise dokubilcegimiz kdr yakinda degilmis isaret parmaginjn iki bogumu kdr iktirsen yeter korkma hic