depsizoo 7 yıldır hızmalıyım çncrlikle iyileşme süredi geçrktten çok ama çok uzun düşürmeyeye çıkartmamaya dikkat et hemen kapanır benim bir gece düşmüş kapndı. Havlular ve giyinirken kıyafetlerine dikkat et onzamanlar takılıyor. Batikon kullanmadım benim evde bri kremim var teramisin diye hatırlıyorum onu kullanıyordum ama hemen değil bekle birkaç hafta geçsin sonra sürersin döndürürsün hızmana geçene kadar elini vurmamanı tavsiye ederim