littlemomn Merhaba kızlar ben 6 hafta 5 günlük gebeyim düşük tehlikem var progestan kullanıyorum bu gece çok ağrım ve biraz kanamam olduğu için hastaneye gittik doktor daha önce düştüğüm olduğu için kan sulandırıcı verdi aranızda kullanan var mı ?
ozlmcbnuznoglu Ben oksapar iğne kullanıyorum 32. Haftam ikinci gebeliğim ikisinde de kullandım öncesinde bı tane düşüğüm var
Moonlighttt ozlmcbnuznoglu hamile kalmasa önce kullanılıyor mu acaba iğne? Benimde 2 kimyasal gebeliğim var ve kan pıhtılaşması sorunumdan dolayı düşük oluyor
Ak_sade Hamileliğimin sonuna kadar oksapar iğne kullanacağım kan pıhtılaşması sorunum var sol bacakta sabah akşam vuruyorum iğneyi
Moonlighttt ozlmcbnuznoglu RABBİM sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin 💃🏽🌸 öncesi kullanman gerekmiyor hap kullanıyorsun gebe kalana kadar kaldıktan sonra iğne başlıyor doktor bana öyle dedi doktorum