Kızlar uykudayken hafif adet sancısı ile uyandım sola döndüm ve altıma yapmışım gibi oldu kalktım hemen baktım koyduğum peçetede kıvamlı bi akıntı var geri yattım uyumuşum yine sancı ile aynı şey oldu lavabo da bekledim su mu akacak diye bişey de gelmedi kıvamlı akıntı gibi nedir sizce bu doktoruma yarın kontrolüm var açılmam 3cm salı çarşamba gelir bebek demişti